းခြင့္ျပဳပါဘုရား။ဘဲဥ၊ ၾကက္ဥေၾကာ္ခ်က္စားသံုးျခင္းသည္ပါဏာတိပါတာကံ ေျမာက္မေျမာက္သိခ်င္ပါတယ္ဘုရား။တပည့္ေတာ္တို႔အိမ္မွာ အျငင္းပြားေနရလို႔ပါ။ သနားဂရုဏာေရွ႕ထားၿပီး ေျဖၾကားေပးပါဘုရား။(မမုိးသိဂၤ ီ)
အင္း.....။
အင္း.....။
း ဟင္းလုိက္၀ယ္ပါတယ္။ ဟင္းကလည္း ဘယ္လုိမွ၀ယ္မရတဲ့အခါ အေမက အိမ္ကၾကက္ကုိ သတ္ၿပီးခ်က္ေကၽြးမယ္ဆုိတာကုိ သိတာလုိက္တာနဲ႔ အေမရယ္-သားအတြက္ အေမလည္းအကုသုိလ္မလုပ္ပါနဲ႔၊ သားလည္း အစားတစ္ခုအတြက္နဲ႔ အကုသုိလ္အျဖစ္မခံႏုိင္ပါဘူး။ အဲဒီေတာ့ သား ထမင္းဆီစမ္းနဲ႔စားရလည္း စားတတ္ပါတယ္လုိ႔ အေမ့ကုိ ေျပာျပခဲ့ရပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ မိမိတုိ႔ သူမ်ားအိမ္အလည္သြားတဲ့အခါမွာလည္း ကုိယ့္အတြက္ဆုိၿပီး သားငါးေတြကုိ သတ္ျဖတ္ေကၽြးမယ္ဆုိရင္ သတ္ျဖတ္မေကၽြးဖုိ႔ရန္ သတိေပးစကားေတြ ေျပာထားဖုိ႔ လုိပါတယ္။ အစားတစ္လုပ္အတြက္ သူတစ္ပါးအသတ္ကုိ မေသခ်င္သလုိ အစားတစ္လုပ္အတြက္ အကုသုိလ္မလုိခ်င္တဲ့လူဆုိရင္ေပါ့။တကယ္ေတာ့ ၾကက္ဥစားျခင္းဟာ သားငါးမ်ားစားတာထက္စာရင္ ေတာ္ေသးတယ္လုိ႔ ေျပာလုိ႔ရပါတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ သားငါးေတြဆုိတာက သက္ရွိသတၱ၀ါျဖစ္ၿပီးသားပါ။ ၾကက္ဥဆုိတာက မ်ိဳးေစ့ပဲျဖစ္တာမုိ႔ သက္ရွိကုိ ေသေစတာထက္စာရင္ မ်ိဳးေစ့ကုိ ေသေစတာက ပုိအျပစ္ေသးပါတယ္။ ဥပမာ-မဲသားစားတဲ့လူေတြရွိလုိ႔ ႏြားေတြကုိသတ္ေရာင္းတဲ့လူဆုိတာ ရွိလာတာပါ။ အဲဒီေတာ့ မဲသားစားတာဟာလည္း တကယ္ေတာ့ အျပစ္ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကုိယ့္အတြက္ဆုိၿပီး သီးသန္႔လုပ္ေပးတာမဟုတ္ဘဲ အမ်ားအတြက္ေရာင္းခ်ျခင္းျဖစ္တဲ့
ဟာကုိ စားျခင္းေၾကာင့္ အျပစ္မျဖစ္ရတာပါ။ကိုယ့္အတြက္သာ သီးသန္႔လုပ္ေပးတဲ့ဟင္းဆုိ စားသံုးသူမွာလည္း အျပစ္ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အလွဴဒါနမ်ားျပဳရာတြင္လည္း သားငါးမ်ားကုိ သီးသန္႔မွာၿပီး အလွဴဒါနျပဳလုပ္ရင္ အက်ိဳးေပးမႈ နည္းပါးသြားပါတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ ကုိယ့္က သီးသန္႔မွာတဲ့အတြက္ ကုိယ့္အတြက္ဆုိၿပီး သတ္ေပးလုိက္လုိ႔ပါ။ အဲဒီေတာ့ အလွဴဒါနျပဳရာတြင္သားငါးမ်ားကုိ သီးသန္႔မမွာဘဲ ရသေလာက္သာ ရွာေဖြ၀ယ္ယူၿပီး အလွဴဒါနျပဳၾကပါေလ။ဓမၼပဒပါဠိေတာ္၊ ကုကၠဳရမိတၱ၀တၳဳတြင္ ပါဏာတိပါတကံနဲ႔ပတ္သတ္ၿပီး ဘုရားရွင္က လက္၌ အနာမရွိလွ်င္ ထိုလက္နဲ႔ အဆိပ္ကိုကိုင္ေသာ္လည္း လက္ကိုမပူေစႏိုင္။ ထို႔အတူ မေကာင္းမႈကို ျပဳလိုေသာစိတ္မရွိသူမွာ မေကာင္းမႈအဆိပ္မေလာင္ႏိုင္ပါဟု ေဟာေတာ္မူထားတာ ရွိပါတယ္။ အဲဒီလုိပဲ မိမိက ေသေစလုိေသာစိတ္မရွိသလုိ ဒီၾကက္ဥဟာသက္ရွိျဖစ္ႏုိင္လား မျဖစ္ႏုိင္လားဆုိတာလည္း ေသခ်ာမသိလုိ႔ စားျဖစ္တဲ့ဟာမ်ိဳးဆုိ အျပစ္မရွိပါ။အဲဒီေတာ့ ၾကက္ဥစားျခင္းဟာ ပါဏာတိပါတကံထုိက္မထုိက္၊ အျပစ္ရွိမရွိကုိ မိမိမွတ္ထင္တဲ့စိတ္ေပၚမွာ မူတည္မယ္လုိ႔ ေျပာရပါမယ္။ ဒါေၾကာင့္ မိမိက ၾကက္ဥဟာ အသက္မရွိဘူးလုိ႔ ယူဆထားလုိ႔ျဖစ္ေစ၊ ေသေစလုိေသာ စိတ္ေစတနာမရွိဘဲ စားစရာတစ္ခုအေနျဖင့္ ၀ယ္စားျခင္းမ်ိဳးျဖစ္ေစ အဲဒီလုိစားျခင္းမ်ိဳးဆုိရင္ေတာ့ အျပစ္မျဖစ္လုိ႔ သတ္မွတ္ႏုိင္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ မိမိစားတဲ့အခါ ပထမဦးဆံုးေျပာခဲ့တဲ့ ပါဏာတိပါတကံဆိုင္ရာ အဂၤါရပ္မ်ားနဲ႔တုိက္ဆုိင္မႈရွိမရွိတုိ႔ကုိ ေထာက္ဆၾကည့္ၾကေပါ့ေလ။ ကဲ ဒီေလာက္ဆုိရင္ေတာ့ ရွင္းလိမ့္မယ္ထင္လုိ႔ ဒီမွာပဲ နိဂံုးခ်ဳပ္ပါရေစ။
No comments:
Post a Comment